Nieuwe tasje!!!

image

Ik was dus tijdens de carnavals vakantie met mijn nicht en oom en tante naar Amsterdam. En daar heb ik een leuk tasje van!imageimage

Ik had een tas nodig voor mijn beurs enzovoort maar hij moest ook stevig zijn.imageimage

Ik vind het leer heel mooi, het is echt en heb het dus moeten inspuiten. Ik vind de donkere schades een boho sfeer geven.image

Hij heeft lange riem voor om je heen en mooie metale assecoires. Hij is klein en compact maar er past veel in. We hebben hem gekocht bij brandy melville een amerikaanse merk. Ik vind het een hele mooie en handige tas en ben er heel blij mee.

Ik heb mijn best gedaan om wat mooiere foto’s te maken ik hoop dat jullie ze mooi vonden en genoten ik heb er veel tijd aan besteed en ze zijn allemaal niet geedit, geen filters, niks!

2 gedachtes over “Nieuwe tasje!!!

Geef een reactie

