Nivea verzorging deel 2!!!

image
Dit word dus deel twee van mijn verzorging post. dit keer over een deodorant, klinkt saai maar lees maar verder….imagehet is dus de Nivea satin sensation deo. wat geweldig aan deze deo is, is dat die droog is!!! Ik haat het het als mijn deo koud en nat is. imageHij heeft ook een slot waar ik ook van hou!imageDe geur is lekker zacht en zoet. De deo is ook droog wanneer je hem spuit en totaal niet koud. Dus als je hem s’morgens op doet schrik je je niet kapot van hoe nat en koud die is! Dat vind ik vreselijk als ik half slaap!imageals jullie afvroegen welke nagellak ik droeg in de Posts. Deze van Essie. Heb ik nu een paar dagen.imageHet is cocktail bling een lavendal grijs kleur maar op camera best grijs en niet paarsig. Waar denken jullie dat ik hem heb gekocht en voor hoeveel, vertel het in de comments? Ik vertel hetze volgende post!

De deo kost 3,99 € maar is deze week korting bij kruidvat voor maar 1,99€ echt een aanrader! Meestal als je niet van koude deo die nattig blijft echt niet fijn vind!

Een gedachte over “Nivea verzorging deel 2!!!

Geef een reactie

