NYC palletjes!!!

imagedeze post word een reviewtje over twee New York Color palettejes!imagewe beginnen met 815 best of Broadway waar 6g oogschaduw in zitimagehet palletje heeft een geruite print. En als je kan zien met vier kleurtjes.imageHier heb ik de kleuren geswached ( hou rekening met mijn getinte huid) ze zijn goed gepigmenteerd. En de laatste is mat.imagenu de andere palletje, mijn favoriet van de tweeimagehij heet 793 Fashion bootcampimagede kleuren herinneren me aan de herfst.imagehier zijn de swatches. ik vind alweer de laatste kleur het mooiste. hij is mat met bronze glittertjes heel mooi.imageen als jullie afvroegen welke kwasten ik gebruik een blending kwast en standaard hema kwast.

ik vind producten goed maar niet alles is even helder op mijn huid maar als je geen getinte huid heb je daar geen last van. ⭐️⭐️⭐️ sterren ik raad het gewoon aan want dat is het enige negatieve.image hier is bijvoorbeeld een ooglook. Een palette kost 3.99€

Geef een reactie

