Must haves!!!🌺 (favorieten)

imageIk vond het de laatste tijd best een sippe tijd! Dus wilde ik graag een leuke vrolijke post doen met wat van mijn favorieten!!! Dus klik op deze link voor een vrolijk liedje en geniet! youtube=http://youtu.be/4Ba_qTPA4DsimageAls het buiten donker en grauw is doe ik het liefst een lekkere geur kaars en deze is heel lekker!imageIk vind deze ook heel handig en voor maar twee euro! Super handig! Ook vind ik de nagellak die je eerst zag heel fijn van de hema!imageBaby lips zijn geloof ik iedereens favoriet! Te koop bij etos, kruidvat, DA, DM, waar ik ze allemaal heb zien liggen.imageDeze beurs heb ik gekregen van mijn nicht! Ze had hem van Ibiza en ik vind hem heel leuk! Thx Ies!imageDeze zonnebril heb ik nieuw en koste maar 1 euro! Eigenlijk is alles rond de 2 euro of minder (behalve beurs dan). wat waren jullie favorieten, vertel in de reacties!
Een gedachte over “Must haves!!!🌺 (favorieten)

Geef een reactie

