Review: Hema kaars!!!

image
Ik heb weer eens een review en dit keer over de hema kaars die ik heb gekocht!imageHier is die dan! Kwa verpakking is die heel simpel wat wel fijn is. Maar door de hitte van de kaars gaat de sticker er af. Klein min puntje.imageDe kaars kan rond 25 uur branden maar dat is geloof ik niet zo want ik had hem bijna de hele dag aan en hij was maar beetje gesmolten.imageZo ziet de kaars uit als die smelt. Best apart, het lijkt net als wolkjes die je ziet als je in de vliegtuig zit. Maar hij smelt supervlangzaam! + punt!imageZelf vind ik de kaars heel lekker. Het is orange, musk, en roses! Warm maar zoet maar licht. Ik zou de geur iets steker hebben gewild maar dat is mijn mening.imageDe kaars is fijn over dag tijdens huiswerk maken op internet scrollen.imageMaar ook ’s avonds, wanneer je lekker onder je dekens youtube video’s kijkt.

Dit product krijgt: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Sterren. Het lijkt net als of alle producten die ik review gewoon altijd super zijn! Vinden jullie het fijn hoe veel tekst de berichten hebben of willen jullie meer? En vinden jullie geurkaarsen ook zo fijn? Vertel het in de reacties😊

2 gedachtes over “Review: Hema kaars!!!

Geef een reactie

