Shopblog!!!👛✨

imageIk ben dus naar de stad geweest met een vriendin en het was heel gezellig en we hebben wat spulletjes gekocht! En ook nog voor een hele goede prijs! Lekker veel korting!!! Lees maar gauw verder!imageAls eerste voor de acessiores: we zijn naar de WE gegaan en daar hebben we de armbandje gekocht met de letter K die kostte normaal 6 euro.imageMaar nu voor maar 2 euro! Toen zijn we naar de six gegaan en heb ik een zonnebril gekocht en haar banden!imageToen zijn we nog naar de etos gegaan. Daar heb ik deze nagellak remover gekocht voor maar 2 euro. Misschien ken je die van de hema maar die kost 4 euro (het dubbele dus). Deze ruikt ook heel lekker naar iets zoet maar die van de hema vind ik te zoet.imageWe hebben ook een dvd gekocht bij de etos die we bij mij hebben gekeken! Kostte met de korting maar 2 euro!!!imageDe film life happen’s is een komidie die ik zelf heel leuk vond. We hebben lekker popcorn zitten eten met doritos en cola was echt leuk!imageIk heb ook nog deze geurkaars gekocht bij de hema. Hij is echt heel lekker!imageDeze kalender heb ik ook gekocht bij de hema maar niet die dag. Is echt handig voor ongeorganiseerde mensen zoals ik!imageDie dag kwam ook mijn ipad standaard binnen! Hier komt nog een review over!imageWe hadden ook nog een masker gekocht! En dat was het uiteindelijk heb ik zelf maar 10 euro uitgegeven die dag en ik ben blij met alles dat ik heb! Ik zou nog een keer een artikel posten over de geurkaars en standaard, en de nagellakremover van de etos!!!
Geef een reactie

