Mijn dagelijkse routine☀️!

imageVoor de mensen die me al wat langer volgen wisten dat ik ook al zo’n bericht had maar die vond ik niet zo aantrekkelijk dus deze word de betere versie van die!imageDit zijn dan de dingen dat ik het vaakst gebruik.imageMaar waar ik echt niet zonder kan is eyeliner. Dat is echt mijn must have. Ik vind dat het je ogen gewoon net iets mooier maakt. Ik heb nu ook een brow en lash gel.imageIk probeer ook zo vaak mogelijk mijn body mist van de body shop te gebruiken!imageIk heb de geur vanilla. Ik vind het een geur voor de hele jaar rond. Want hij heeft dat warme lekkere geur voor in de winter maar dat zoete voor in de zomer.
2 gedachtes over “Mijn dagelijkse routine☀️!

Geef een reactie

