Review: dr.Oetker cupcake mix!!!

PENTAX DIGITAL CAMERAOm eerlijk te zijn houd ik niet van bakmixes. Ik vind dat ze nooit zo mooi rond worden en minder lekker zijn. En het van ‘scratch’ doen is leuker. Maar toch heb ik een review voor jullie.PENTAX DIGITAL CAMERAwe hadden de dr.Oekter cupcake’s compleet pakket met glazuur en spuitgat sprinkels en alles!imageDe cupcake mix was simpel en gemakkelijk om te maken. Het was een chocolade mix en heel erg lekker om van te snoepen!PENTAX DIGITAL CAMERAik vond meestal de glazuur erg lekker! Want hij was zo luchtig wat meestal niet zo is. Mijn ouders houden meestal niet van glazuur maar deze vonden ze heel lekker! Nog een plus punt dus!PENTAX DIGITAL CAMERArechts zie je de sprinklers die er bij hoorde maar ik wou graag mijn pareltjes gebruiken. Er was ook een spuitzak die je kon gebruiken die ook goed was. De cupcakes waren echt heel lekker. Ik denk dat dit de enige mix is die ik echt ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ster waardig is!!! Hij was heerlijk en ik raad hem echt aan!
Geef een reactie

