six shopblogje!!!

PENTAX DIGITAL CAMERAIk heb dus wat nieuwe oorbelletjes!!!PENTAX DIGITAL CAMERAToen ik deze zag liggen vond ik ze meteen al heel mooi, en moest ik ze kopen!PENTAX DIGITAL CAMERAEn zo zien ze er dan uit. Ik vind echt schattig! Deze koste 5 euro.PENTAX DIGITAL CAMERAdeze vond ik ook schattig en vond ik ook leuk door de gekleurde diamantjes. Deze kost normaal rond de 4 euro.PENTAX DIGITAL CAMERAIk heb de oorbellen links nog niet gedragen maar ben ik wel van plan. Ik raad jullie aan om naar de six te gaan want bij mijn six was er een muur van alles voor maar 1 euro!!!! Dus ik heb 4 oorbellen gekocht voor maar 2 euro!!! Dat is te goed om overteslaan!!!
Geef een reactie

