Op stap! #2

imagesamen met nichtje!!!
Voor de mensen die mij al wat langer volgen wisten ze natuurlijk dat ik al een keer ging schaatsen in Geleen en nu met mijn nichtje!imageHier is ze dan! Wat een knapperd! Haha! Misschien valt het jullie op maar we lijken niet echt op elkaar; maar we zijn wel echt familie. Ik ben alleen gemengd en zij niet.imagewe zijn met de trein gegaan. En ik heb met mijn Ov.-chip kaart gebruikt wat je op zo’n palen gebruikt (heel handig)!imageToen we naar de schaatsbaan liepen had ik per ongeluk mijn telefoon laten vallen en nu is er een schuur in gekomen en doet de touch scherm het niet šŸ˜¢imagehet schaatsen was echt heel leuk! Maar toen we terug kwamen hadden we een uur vertraging! Dus zijn we gewoon melige filmpjes gaan maken voor de lol!

Wat we aan hadden:

imageIsis had uggs aan skinnyjeans van hollister geloof ik en een jas van de abercrombie (weet ik niet zeker)imageIk heb niet echt iets specials aan. Mijn timberlands, skinnyjeans van Pepe jeans, jas/trui gekocht in perry sport (is wollig van binnen heel fijn)!

Daarna:

imageĀ Hadden we het nog gezellig in de trein en zijn we blijven logeren! + mijn nicht heeft ook een blog kissiefashion.wordpress.com
Een gedachte over “Op stap! #2

Geef een reactie

