De nieuwe mode!

imageik ben dus op een site gekomen met wat aparte kleding dat ik graag met jullie wil delen.imageWat zijn deze pakje’s toch perfect voor de kerst. Dat is het enige wat positief is wat ik kan bedenken. Wat zijn ze lelijk. Ik zie het niet voor me dat iemand dit zou dragen. Maar er is dus de ‘ugly christmas sweater’ meschien komt er ook een suit. Haha.imageEn als je ooit een muziek voorstelling heb moet je deze echt dragen. En bij een swimmingpool partje kan zo’n zwempak echt niet missen!imageEn ben je een echte Disney fan dan is dit perfect!imageDeze vond ik eigenlijk best grappig, en ik ben echt een minion fan!imageDeze vond ik echt cute!

Ik vond ze gewoon heel grappig om op deze site rond te kijken maar er zijn natuurlijk wel mensen die deze kleding graag dragen. Dus als je zo’n kerst pakje voor dit jaar hier is de link:  www.rowme.com

ik hoop dat jullie het ook grappig vonden en tot de volgende post!

2 gedachtes over “De nieuwe mode!

Geef een reactie

