Een kijkje in mijn leven #4

PENTAX DIGITAL CAMERALekker een croissantje etenPENTAX DIGITAL CAMERAdit is weer een project van mijn schoolbord verf!imageHeb suikerstokken gekocht bij de kruidvat!wpid-20131229_140838.jpgik ben ook gaan schaatsen. Was echt heel leuk maar ik ben niet de beste, en heb een grote blauwe plek op mijn knee en een blaar op men voet.wpid-20140103_184642.jpgwe zijn nog op stap gegaan naar Maastricht wpid-20140103_142219.jpgWe moesten ook in zo’n Belgisch dorpje voor men moederwpid-20140103_154757.jpghier is een Sneek Peek van wat ik heb gekochtwpid-20140103_172213.jpgen we zijn nog gaan uit eten in Maastricht!

Ik hoop dat iedereen een leuke jaarwisseling en vakantie had en ook weer leuk heeft op school. Dit betekend helaas wel dat ik minder berichten heb dan tijdens de vakantie maar ik doe mijn best om Posts online te krijgen! 😊 kimparkje!

Geef een reactie

