My winter obsession!

wpid-20131229_140838.jpgPENTAX DIGITAL CAMERAIk hou heel erg van diy maar meestal als ik niks te doen heb in de winter zal ik dit gaan doenPENTAX DIGITAL CAMERAMijn winter obsession is echt zwarte nagellak met glitter of zonder. Ik had het nooit van mezelf verwacht maar ik vind het sjiek, stoer, jong, en simpel tegelijkertijd!PENTAX DIGITAL CAMERASo pretty!imageAwkward!!! Eigenlijk kijk ik het het hele jaar het liefst, maar in de koude winter kijk ik het het graagst.

Ik vind de laatste koude seizoenen ‘verdrietige’ (langzamere, zachtere) muziek heel leuk om te luisteren. Lana del rey, Lorde, the neighborhood, the script.wpid-20131229_140838.jpgik houd ook van schaatsen eens ben ik er best slecht inen ram ik steeds tegen wild vreemde, haha. Het is ook iets dat je alleen in de winter kan doen.

ik ben de laatste tijd echt geobsedeerd door dit liedje! Niet te geloven dat het een man is die zingt!

wat zijn je door geabsorbeerd in deze seizoen? Vertel het in de comments!

Geef een reactie

