2014 achievement list!!!

imageHet leek me leuk om voor volgend jaar een lijst te maken van dingen die ik wil bereiken. Want zelf ben ik niet zo’n perfectionist en push ik mezelf niet echt naar het limiet. Maar dat komt verandering in; ik wil mezelf gaan challengen om 2014et beste jaar ooit te maken!imageIk ga vanaf het 2014 splinter goed mijn best doen. Want ik heb ook paar onvoldoendes waarvan een best diep is (Ik ben hopeloos in Duits)! En dat betekend voor de vakken dat ik moeilijk vind harder voor leren en de makkelijke vakken een zo hoog mogelijk punt voor halen.
imageEn bij het beter leren hoort ook dat ik beter georganiseerd moet zijn zodat ik altijd alles af heb en genoeg tijd om te leren. Want ik heb een boeke. Toets in twee dagen en ben nog niet eens halverwege in het boek!imagehet is altijd wel goed om aardiger te zijn!imageMeer drinken. Ik drink in het algemeen heel weinig. En ik moet echt meer water naar school meenemen.

5. Meer afspreken maar niet in de weg van mijn huiswerk

6. Een leuk jaar hebben!!!!

wat gaan jullie verbeteren on doen in het nieuwe jaar? Vertel het in de reacties!😊

Geef een reactie

