Review: Hema diy materiaal

PENTAX DIGITAL CAMERAPENTAX DIGITAL CAMERAAls eerste had ik schoolbordverf gekocht in de kleur zwart!PENTAX DIGITAL CAMERADe pot is eigenlijk best klein maar past toch 250 ml verf in.PENTAX DIGITAL CAMERAhier zie je de achterkant van de blik. De verf dekt heel goed maar let op, je kan er niet mee verven onder 8 graden Celsius.PENTAX DIGITAL CAMERAik had natuurlijk ook een kwast nodig maar ik heb uiteindelijk gewoon een roller gebruikt.PENTAX DIGITAL CAMERAik heb maat acht gekocht.PENTAX DIGITAL CAMERAhier zijn de gebruik en bewaartips.PENTAX DIGITAL CAMERAhier is ook de magneet tape die maar 2 euro kost!PENTAX DIGITAL CAMERAhet is 5m x 19mmPENTAX DIGITAL CAMERAde tape is makkelijk schuur/knipbaar.PENTAX DIGITAL CAMERAalleen de nadeel was dat de houder kapot was toen ik hem kreeg. Maar de tape is ook heel zwaar en veelste zwaar voor de houder.

ik vind alle producten goed ik geef deze producten⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️Sterren!!!  Nog diy met deze producten:

Diy schoolbordschriften

Diy fotomagneten

Diy Halloween magneten

Geef een reactie

