OOTD!!!

wpid-20131220_122310.jpgIk wou eigenlijk een post maken met foto’s van mijn telefoon. Maar mij telefoon doet een beetje raar als er veel licht is.imageIk draag een Turtelneck.wpid-20131220_122416.jpgEen riem van Berden en een rod/paarse broek van de zarawpid-20131220_122356.jpgIk draag een soort cowboy boots van Harry Maas wpid-20131220_122351.jpgEn mijn camera maakte het eruit zien alsof mijn broek licht gaf!PENTAX DIGITAL CAMERAdit waren mijn nagels! zouden jullie er een tortarial van willen hebben?
Geef een reactie

