Review: nagellakjes!!!

PENTAX DIGITAL CAMERADeze post word een review over paar nagellakjes die ik heb gekregen en hoe je ze kan dragenPENTAX DIGITAL CAMERA we beginnen met de essence twin glitter topcoat. 02 Julia.PENTAX DIGITAL CAMERADit is een look dat je met het lakje kan doen. Je kan ook de hele nagel er mee dekken.PENTAX DIGITAL CAMERANu de feather effect die ik heb gekregen in de kleur jaye bird van het merk invogue.PENTAX DIGITAL CAMERAde nagellakje lakt heel fijn en blijft lang op je nagels zittenPENTAX DIGITAL CAMERAZo ziet het er uit. Sorry dat mijn nagels er zo raar uit zien in had ze te kort geknipt. Je kan het ook alleen op je pink doen dat vind ik er ook leuk uit zien.PENTAX DIGITAL CAMERAnu de essence nail art twins reloaded color base. 02 Romeo. imagee kan ook een kerst look mee maken! De nagellak dekt super goed en droogt snel!

ik geef alle nagellakjes ⭐️⭐️⭐️⭐️Vier sterren want ze zijn gewoon heel goed

3 gedachtes over “Review: nagellakjes!!!

Geef een reactie

