C.I.Y: pannenkoeken!!!

PENTAX DIGITAL CAMERA Ik kwam gisteren en had best wel zin in pannenkoeken, dus besloot ik ze maar te maken! Hier komt de recept:PENTAX DIGITAL CAMERAJe hebt maar heel weinig nodig: 1 ei, 300 ml melk, 125g bloem, en een snufje zoutPENTAX DIGITAL CAMERAWeeg al je ingrediënten PENTAX DIGITAL CAMERAzeef je bloem en snufje zout en zet het in een komPENTAX DIGITAL CAMERAdoe nu alle andere ingrediënten in de kom met wat vanille extractPENTAX DIGITAL CAMERAmeng alles door elkaar en laat het een uur staan (dat heb ik zelf niet gedaan)PENTAX DIGITAL CAMERAbak nu je pannenkoeken!PENTAX DIGITAL CAMERAleg ze op een bord om af te koelenPENTAX DIGITAL CAMERAIk vind zelf  heel lekker om mijn pannenkoek boter suiker en kaneel!

zelf vond ik ze heel lekker om te eten en heb ik gewoon filmpjes zitten kijken op youtube, en daarna mijn huiswerk gemaakt. Ik hoop dat jullie het ook proberen het is veel leuker om te maken dan uit een mix dus ik zou het proberen want er is heel weinig voor nodig!

Wat eten jullie het liefst op jullie pannenkoek?

Geef een reactie

