Herfst tag🍂

imageHet is koud, nat, donker maar dat betekend niet dat de herfst niet leuk is?!image

Als ik aan de herfst denk ik aan samen warme chocolademelk en cookies eten!

image

Natuurlijk is het fietsen naar school s’morgens het stomste ding ever. Maar ik vind het op mijn school altijd heel gezellig.

image

En natuurlijk is het leuk om allemaal nieuwe kleren te kopen!!

image

Maar het is niet altijd donker want gisteren was de lucht hele maal gekleurd met prachtige roze strepen door een mooie paars met blauw bevlekte horizon, jammer genoeg had ik geen foto gemaakt😓!

deze korte post was voor de mensen die eff gewoon geen zin hadden in de herfst, ik hoop dat dit jullie mening heeft veranderd en van de prachtige seizoen gaan genieten!

😘Kim

de eerste foto heb ik gemaakt in parijs vinden jullie hem mooi?

Geef een reactie

