Boom nails!!!

image

Dit is een van mijn laatste uitvinding die ik tegen kwam op internet!imageIk kon er niet veel over vinden maar je ze verkrijgbaar bij urban outfitters.imageIk heb op blogs gezien dat ze ze nail wraps noemen wat blijkbaar nagelstickers zijn (deze zijn wel hele leuke stickers)imageMaar er zijn ook geloof ik nep nagels (ik kon niet duidelijk weten wat het is). Deze is dan voor Pasen!image

En deze zouden natuurlijk leuk hebben geweest voor Halloween!image

Ik vind dat deze nails gewoon heel veel inspiratie geeft om zelf nail art te beginnen! Ik vind ze zo mooi en heel origineel! Zouden jullie zoon nagels dragen? Vertel het in de comments!

groetjes kim😊

4 gedachtes over “Boom nails!!!

Geef een reactie

