Mijn elektronica #1

image

Wat staat er op mijn ipad?

image

Natuurlijk heb ik IOS 7

image

Dit zijn paar van de meeste gebruikte folders (heb natuurlijk veel meer apps er in zitten)

image

Wat van de muziek die ik heb gekocht met een cadeaubon die ik had gekregen toen was net de album van katy perry uit.

image

Ik ik heb de ipad 2, die ik nu geloof ik al 4 maanden heb (ik koop pas een nieuwere versie als er een n hele nieuwe model is ) waar mijn naam in gegraveerd is en een Apple hoesje waar ook mijn naam op staat.

Favorieten:

1. Minion rush!
2. KPN online tv
3. Bernardinus app (mijn school app)
Geef een reactie

