Een kijkje in mijn leven # deel 3

Afbeelding

Mijn school was honderd geworden en hadden we in de stad een sponserloop en DJ!

Afbeelding

Omdat ze jarig was strooide ze met snoep en mcdonald burgers (het ging er heftig aan toe!)

Afbeelding

Degene die me. Al wat langer volgen wisten zeker al dat ik naar Parijs was gegaan was heel leuk!

Afbeelding

Ik heb met mijn vriendin lekkere cupcakes gemaakt!

Afbeelding

In oktober vond ik het smorgens heel mooi buiten!

Afbeelding

Afbeelding

Ik had weer eens een grote rommel op mijn bureau gemaakt☺️

Afbeelding

Lekker oreos en skittels!!!

Afbeelding

Leren voor pw week ( wat volgende week is!)😁 daarom was de KIML zo laat sorrrrry😉

ik wou jullie nog vertellen dat deze week

Afbeelding

Bij de DA zijn de baby lips verkrijgbaar met korting!!!!!!Afbeelding

En de Rimmel moisture lipsticks! Want hoe vervelend is het als je voor iets zoekt wat in de winkel moet zijn en het is er niet en nu wel met korting!!!

ik hoop dat jullie het een leuke post vonden veel kussies

kimparkje😉

Geef een reactie

