Lip balsem shopblog!!!💄

Afbeelding

Ik heb dus wat nieuwe lipbalsems gekocht en gekregen! En dat wou ik graag met jullie delen!:

We beginnen maar met de baby lips:

Afbeelding

Baby lips staat natuurlijk bekend over hoe populair ze zijn in america en hoe goed ze werken voor je lippen! En in sinds het steeds kouder wordt is dat heel fijn; maar werk het ook zo goed?

Afbeelding

De baby lips verpakking is heel leuk maar,

Parijs , 5 euro. Duitsland 2 euro. Nederland 3 euro.

Voor alleen plastic vind ik 5 euro veelste veel! Maar wat die van binnen is is het het helemaal waard ik heb de smaak Peach Kiss en het ruikt naar een high tea met perzik sap koekjes!!! En hij werkt ook heel goed

Afbeelding

Ik heb ook nog een color balmi van de etos! Ik heb deze gekregen en ga de prijs daarom niet opzoeken maar het is zeker niet te duur Afbeelding

Het ruikt heel lekker naar appels geloof ik maar hij is jammer genoeg veelste licht voor mijn donker gepigmenteerde lippen😕 maar voor alle roze lipjes natuurlijk niet😊

Afbeelding

 Dan hebben we nog de balmi die altijd eerst rond waren maar nu vierkant! Ik had deze aardbei gekregen die voor mij te zoet is maar hij ruikt wel duidelijk naar aardbei smaak. Deze lippenbalsem heeft SP-fractie er in en kost 5 euro.

baby lips, ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

etos color balm, ⭐️⭐️⭐️⭐️

balmi strawberry, ⭐️⭐️

ik breng de balmi altijd naar school en ik houd van de geur de balmi raad ik aan in een andere smaak en de etos balm is eigenlijk prima/perfect!

kimparkje😊

5 gedachtes over “Lip balsem shopblog!!!💄

Geef een reactie

