Op stap!!!

Afbeelding

Als jullie meschien weten is het bijna tijd voor ‘Een kijkje in mijn leven’ maar in Limburg is de herfst vakantie geweest en ik vond het te veel als ik zou vertellen over de maand oktober en de vakantie in een post en dus splits ze in twee verschillende posts. Deze gaat over de vakantie en de ander post over de rest wat ik heb gedaan!

Afbeelding

Ik was naar de Efteling geweest voor de eerste keer!!! De ritten waren heel leuk ik vond de vliegende hollander het leukste!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ik ben met een vriendin naar Auqana geweest het is echt een mooi gebouw! En er is heel veel te doen!

Afbeelding

Daar gaat mijn vriendin net, dit is echt een coole glijbaan waar je met je banden in kan en je door hele sterke water wordt geduwd! Sommige jongens deden het zelfs met twee banden op elkaar!

Afbeelding

Deze man bleef vast hangen omdat hij van zijn band af ging! Hij probeerde te kruipen en te lopen maar hij bleef maar op de zelfde plek! Zo hilarisch!

Afbeelding

WELKOM IN PARIJS!!!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ik ben best vaak in Parijs geweest is echt een mooie stad!Afbeelding

De shopping mall La fayette is zo schitterend mooi!!!Afbeelding

In de mannen mall is er zelfs een supermarkt!!! Van allemaal dingen van de hele wereld! Fruit loops van 8 euro! We hebben allemaal dingen gekocht als eetbare souvenir!Afbeelding

Ook een nutella pot van 1kilo voor 40 euro!

Afbeelding

De Louvre waar de monalisa is zijn we ook naar toe geweest!Afbeelding

De audio tour deden we met de Nintendo ds 3D!!!Afbeelding

Kijk hou boos die mannen keken, ik moest eff poseren voor de camera! Ze hadden blijkbaar eerst een fontein op hun schouders!AfbeeldingAfbeelding

Men vaders banaan staat voor de foto!AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Was 22 graden daar!

Afbeelding

De eerste weekend van vakantie had ik mijn slaapfeestje omdat ik jarig was! En de dag daarna ging ik met een vriendin naar de kermis!!! Ik had echt een leuk vakantie en ik hoop dat iedereen die nu nog de herfst vakantie krijgt ook een leuk tijd heeft!

kimparkje☺️

Geef een reactie

