Afbeelding

Eigenlijk is deze post een soort OOTD (outfit of the day) tag. Ik ga jullie paar outfits laten zien die ik deze seizoen ga dragen:

Afbeelding

Nou, als eerste heb ik deze nieuwe shirt met lange mouwen van de Zara die ik heel leuk en lekker warm vond. Het is een hele fijne truitje omdat je het snel aan kan trekken.

Afbeelding

Ik moet echt wat leukere poses verzinnen waar ik niet zo verkrampt sta😑!!! Sorry daarvoor, maar jullie zien gelukkig wel gewoon men kleding. Je ziet ook een beetje van mijn paarse /wijn rode broek ( hoe het die kleur nou) die er ook goed bij past. De shirt/truitje een soort skater shirt is die een leuke achter kant heeft.

Ik find ditch zelf even leukemia look met zwarte nagellak past er goed bij vind ik zelf. Ik vind ook dat die paarzige kleur heel erg herfst is en ook heel mooi.

shirt – ZARA

broek – ZARA

ik had de kleding in Aken gekocht!

ik hoop dat jullie het een leuke OOTD vinden willen jullie dat ik de andere zo noem of gewoon herfst kleding?  Willen jullie dan een outfit of meer?Zeg het dan in de reacties en tot de volgende keer

kimparkje☺️

Geef een reactie

