Wishlist – tag!!!

Afbeelding

Ik word dus jarig op 10 oktober! En wou met jullie mijn wishlist delen! Ik heb deze soort lists vaker gezien op blogs maar meer over beauty en make-up, deze list gaat ook over andere dingen die ik zou willen hebben!

Afbeelding

Afbeelding

In de V&D zag ik nog deze super schattige pinguïn mok!!! Ik ben gek op pinguïns! In de mok zat ook nog een chocomelk pakketje!

Afbeelding

In de six is er deze super schattige ombre muts maar door mijn afro kan ik die niet dragen dus leek deze ombre sjaal me ook gewoon leuk!

Afbeelding

Deze handschoenen leken me ook gewoon fijn om te dragen omdat het smorgens altijd zo koud is. Deze paarse passen goed met de sjaal die ik wil en hebben zoon schattige strikje!

Afbeelding

Deze oorbellen vond ik ook heel leuk door de schattige eikeltje zelf vind ik die recht’s veelste groot voor mij daarom vind ik die links fijn.

Afbeelding

Deze oorbellen vond ik ook heel mooi en stoer met een niet te groot kruisje

Afbeelding

Deze had mijn vriendin nog gezien en die vond ik ook heel schattig meestal de klokjes!Afbeelding

Ik wou ook meschien deze ringen hebben omdat helemaal geen ringen heb en deze vond ik zelf heel schattig!

(Nog sorry als mijn vriendins nagels nat uitzien ze had witte gel nails om maar camera zag het er heel raar uit)

Dit waren paar van de dingen die ik heel graag wou! Meestal de schattige pinguïnmok en de sjaal en handschoenen wil ik graag!

ik hoop dat jullie het een leuke post vonden en deze ideeën kunnen gebruiken om te geven aan een vriendin die ook jarig wordt of voor surprise voor Sinterklaas of kerst, of voor jezelf!

greatz kimparkje 😊

Geef een reactie

