Een kijkje in mijn leven # deel 2

PENTAX DIGITAL CAMERA

Ik was gaan wandelen met mijn vader en veel leuke dingen gezien die ik graag met jullie wil delen!

PENTAX DIGITAL CAMERA PENTAX DIGITAL CAMERA

Er waren daar zo veel paarden (een beetje te veel) 29 geloof ik

PENTAX DIGITAL CAMERA PENTAX DIGITAL CAMERA PENTAX DIGITAL CAMERA PENTAX DIGITAL CAMERA

Zijn de koetjes niet zo schattig

PENTAX DIGITAL CAMERA PENTAX DIGITAL CAMERA

Nog wat water gedronken uit een waterbron en supper veel slaken gezien

PENTAX DIGITAL CAMERA PENTAX DIGITAL CAMERA

Ik had pizza gegeten maar had mezelf gebrand en kreeg een brandbraar

PENTAX DIGITAL CAMERA PENTAX DIGITAL CAMERA

Het was zoon vreemd weer. Zonig maar koud en regen.

PENTAX DIGITAL CAMERAimage

Wanneer ik ‘smorgens wakker word word ik zo sip als ik naar buiten ga

image

teveel mist!

image image

Dat was het zoon beetje, natuurlijk was er meer gebeurdt maar dat gaat te veel worden. Mijn vaders was wel nog jarig en hield een leuke feest en ben zelf nog naar een feestje geweest.

tot de volgende post

kimparkje : P

tijdens latijn had iedereen nog een lolly gekregen!!!

Een gedachte over “Een kijkje in mijn leven # deel 2

Geef een reactie

