Black and white maybelline color show!

PENTAX DIGITAL CAMERA

PENTAX DIGITAL CAMERA

Ik had dus nog geen wit en zwarte nagelak in mijn nagellak collectietje en ok niks van maybelline. Ik heb gekosen van de Color show by Colorama omdat ik de andere verpalling een beetje ouwerlijk vind.

PENTAX DIGITAL CAMERA

Hierboven zie je de lakjes ik vind ze zelf een beetje op die van catrice lijken maar wat ze heel anders maken is dat de title en alles wat moet opvallen staat op de dop. Ik vind dat zelf heel orgineel. Er zit 7ml in het potje. Ik had zelf meer verwacht maar ze hebben de dop zo groot gemaakt dat het je misleid. Wat ik zelf heel grappig vind is dat de nagellak is gemaakt in frankrijk en de andere nagellakjes van me in duitsland!

PENTAX DIGITAL CAMERA

De zwarte lakje heet 677 blackout

De nagellak dekt super. En glanst heel goed (wat niet elke lakje even goed doet vind ik zelf) wat ik heel belangrijk vindt.

PENTAX DIGITAL CAMERA

Hier zie je nog hoe goed die glanst. Dit is maar een laagje en ik vond dekend genoeg en heb er niet nog een laag gedaan. De nagellak droogt heel snel (niet zo snel als de hema quick en go) wat ik zelf heel fijn vind.

PENTAX DIGITAL CAMERA

Ik vond alleen zwart een beetje saai dus er moesten GLITTERS komen! Deze lakje is van NYC die ik al heel lang heb

PENTAX DIGITAL CAMERA

Ik vind dat zelf heel leuk uitzien. Een beetje als een nacht met sterren van allemaal kleuren. Ik heb er zelf veel complimentjes over gekregen en vind het heel leuk voor in de herfst.

Nu de witte lakje die 130 winter baby heet:

PENTAX DIGITAL CAMERA

De eerste lak dekte echt heel slecht (maar welke witte lakje doet het nou heel goed?) ik had alleen niet zo slecht verwacht.

PENTAX DIGITAL CAMERA

hier zie je nog hoe die het niet goed doet

PENTAX DIGITAL CAMERA

PENTAX DIGITAL CAMERA

tweede laag gaat het al een  heel stuk beter!

PENTAX DIGITAL CAMERA

PENTAX DIGITAL CAMERA

Maar de nagellak droogt zo snel dat je beteen na de eerste keer laken gewoon nog een laag kan doen dus ik vind dat deze lakje het gewoon heel goed doet! Deze nagellak glanst wel ietsje minder dan de zwarte.

per stuk kost de nagelak 4 euro wat ik een gooie prijs vind want ik vind hem heel goed en zal vaker er iets van kopen.

ik raad het naar iedereen aan! Want hij si heel fijn droogt fijn glanst goed gewoon wat een nagellak moet doen. Ja, ik weet dat de witten niet goed dekte maar hij komt er onder uit omdat die zo snel droogt dat je goed meerdere laagjes kan doen en dan dekt die wel goed.

kimparkje😊

houden jullie ook van zwart met glitters?

4 gedachtes over “Black and white maybelline color show!

Geef een reactie

