And thats who I am – tag

2

Het is best slecht van me maar ik ben echt altijd op het internet

3

wat houd ik van snoepen.

5

Ik bedoel maar iedereen zingt toch weleens mee met een liedje zou hete niet eens fijn zijn als het dan ook mooi klonk!

6

Ik deel dus nu een kamer met mijn zus en mijn moeder ruimt mijn kamer niet meer op dus het wordt wel eens vaker een grote rommel

9

Ik kan niet slapen zonder een, als ik hem ben vergeten knuffel ik een kussen! Mijne heet Bor en lijkt een beetje op deze hierboven maar dan in het groot.

10

mijn signuture teken is denk ik mijn afro. Ik val er erg mee op en ben heel blij dat ik er eentje heb (want ik houd van complimentjes!)

13

Ik vind dat ik soms best vreemd be door paar dingen dat ik doe. Zoals:

14

Dat heb ik vaker met liedjes die niet vaak hetzelfde gevoel geven als andere en dan wil ik alleen die genre horen, dat heb ik vaak met lana del ray.

16

Ik vind dat ik vaak im mijn eigen wereldtje leef en denk.

19

Ik wens echt dat ik een fotographies geheugen had!

21

sinds ik klein was en happy feet heb gezien was ik dol op de schattige beesjes. Toen ging ik naar zuidafrika en heb de beesje in het vrije natuur gezien en was verkocht!!!

23

Ik praat al veel en meestal over dingen wat ik me af vraag. Net als wat is er in zonnebrandcreme dat ons beschermdt tegen de zon?

24

Ik haat stilte! thuis hebben we altijd muziek aan en als ik dan bij familie ben en het is daar zo still voel ik me gedwongen om die irritante stilte te verstoren.

27

Ik houd van complimentjes geven! Is een van mijn goeie kwaliteiten vind ik zelf.

28

Ik ben zeker weten luid!!! Toen ik in groep zeven van school veranderde werd dat heel duidelijk door iedereen gezegt. En ik praat ook nogeens heel veel!

ik hoop dat jullie meer dingen heb geweten te komen die je wou weten tot de volgende post!!!

kimparkje 😉

9 gedachtes over “And thats who I am – tag

Geef een reactie

