Kijk wat men school heeft gedaan!!!

Mijn school is dus honderd geworden en dus hebben we met de hele school een 100 gevormd😯!!!

ik ben zelf ergens onder aan in de 1. Ik droeg iets roze dus meschien helpt dat als je me zoekt!

image

Wat ik heel leuk vond was toen het nog heel warm was dat er een ijscoman -karetje langs kwam in de grote pauze. De ijsjes zijn heel lekker en ook nog heel goedkope. Toen mijn vriendin en ik eindelijk in aan de beurt kwamen (bovenbouwers vinden dat                      ze eerder dan de Beerse kaars mogen) kocht ik een vanille en aardbei met disco dip voor maar €1.50!

image

Elke dinsdag komt er ook een hotdog busje dit is eigenlijk hoe ik de kraampjes heb uitgevonden. De ijsjes zijn wel veel lekkeder dan de hotdogs want ik vind niet dat ze als knakworsten proeven, want dat verwachte ik. En je kan nog drinken kopen.

image

Ben ik de enige die echt nooit in de fietsen rek krijgt en dan als ik naar huis moet gaan goed tussen de fietsjes kom. En wat ook heel leuk is aan mijn school is dat we naar Bobbejaanland gingen en een muggenbal hadden!

tot de volgende keer

kimparkje 😊

vertel in de comments wat jij leuk vind aan je school en vergeet niet te liken me te volgen en leuke comment achter te laten!

Geef een reactie

