image

Welkom terug!!!!!

Dit keer houd ik mijn post over een masker. Dit is de tweede keer ooit dat ik een masker gebruik. De eerste die ik gebruikte was ook van van der hoog, die was heel fijn. De was voor kinderen en ik wou dit keer een echte van der hoog masker uit proberen.

IMG_3462

Dit is hoe de masker er uit ziet. Dik en wit. Toen ik hem op had zag ik er echt uit als een zombie!

ik vond het wel een hele fijne masker Walther ook beloofde te zijn vol fruit voor op je huid. Het is blijkbaar een ‘fabuleus fruitsmasker in een crème met een weldadig complex van vier fruitzuren: Apple citroen wijnsteen glycozuur verwijderen oude huidcellen en helpen de nieuwe’ Nou dat klinkt geweldig erode masker ruimte ook goddelijk!

In het pakje was 10ml  wat eigenlijk te veel was voor een gezicht. De masker koste €2.50 en is te koop bij de drogist. ik raad aan deze masker krijgt ⭐⭐⭐⭐⭐sterren!!!

kimparkje ☺

Geef een reactie

