mini shopblogje!!!

image

image

image

Ik heb een gosh Matt oogschaduw gekocht wat geloof ik rond de 9 euro kostte. Dat is niet heel goedkope maar als je een bruine oogschaduw wou moest ik naar de bodyshop en daar kostte het 10 euro en was het niet de kleur dat ik wou. Ik ben heel blij het product en gebruik het vaak.

image

image

Ik heb nog deze kleine veiltjes gekocht omdat ik die nodig had en ik vind deze heel fijn en ook heel schattig het kostte geloof ik €1.50 of nog goedkoper. Deze zijn nieuwe en zijn fijn voor in een tasje.

image

Ik heb natuurlijk nog de sanding nagellak van essence waar je ook een review over kan lezen.

Kimparkje 😉

Geef een reactie

