PENTAX DIGITAL CAMERA

Ok dus ik oppeens zag ik op het internet dat essence een sand nagellak had. Ik ben helemaal geen fan van essence omdat de lakjes snel op drogen en een soort kauwgom word in het flesje. Maar de enige andere merk die ik kende die het deed was OPI en dan kost 14 euro voor een flesje.

PENTAX DIGITAL CAMERA

Hier boven zie je het flesje zelf vind hem niet zo aantrekelijk maar hij gaat geloof ik beter open dan de oude hoorde ik van mensen. Het flesje is te vinden bij alle andere lakjes maar je kan duidelijk zien door de sticker dat deze een sanding effect geeft.

PENTAX DIGITAL CAMERA

(droog en perfect)

Als je ziet geeft het echt een korrelig effect. Maar op het begin toen ik hem lakte leek het net een gewone nagellak met glitters.

PENTAX DIGITAL CAMERA

(Hier is de nagelak nog nat en niet heel erg korrelig)

De nagellak hoordt bij de colour en go dus ik hoopte dat ze niet zo snel droogde als de quick en go van de hema maar dat was dus niet zo. De korrels beginnen te komen tijdens het drogen maar dat gaat niet zo snel dus dan moet je toch effe wachten.

PENTAX DIGITAL CAMERA

Het lakje heet me & my lover en is rood met het lijkt wel goude dust. Het kwastje is wat groter dan ik gewend ben en komt ook meer vanaf dan ik gewend ben maar je moet er maar aan wenen. Er zit 8 ml in het flesje.

De nagellak is verkrijgbaar bij trekpleister en kruidvat voor 1.62 euro en werkt prima voor de prijs. Er zijn twee andere kleuren die er helaas niet waren toen ik ze wou kopen maar dat zal ik snel wel doen als ze er zijn. Ik vind dat Essence beter is dan hoe ik het kende en zal zeker weer eens iets kopen. Er is nog een grijs blauwe en witte. ik geef deze nagellak: ***** sterren ik vind hem goed en raad hem aan. Is leuk voor in de herfst.

hoop dat jullie het een leuke post vonden

kimparkje : P

Geef een reactie

