Een kijkje in mijn leven!

image

Het is de eerste maandag wan de maand september dat betekend dat jullie een gleurtje mogen doen in mijn leventje.

image

s’avonds en s’morgens ben ik natuurlijk in mijn pjama en poets ik mijn tanden (nieuwe pjama).

imageimage

het meeste van de tijd ben ik natuurlijk op school. En ik heb nu de boeken op mijn ipad dus dat is heel fijn. Hoef ik niet meer te showen met de zware boeken! Dat moest wel de eerste twee weken, niet leuk! kreeg last van mijn rug!

image

Ik doe gymnasium technasium. En als je thechnasium doet moet je projecten doen voor bedrijven. Mijn school doet het voor snowworld waar we rekken gaan bouwen want de oude waren kapot en werkte niet goed. We hadden een excursie met de fiets er naar toe. Nu weet ik waarom het molenberg heet (ik dag dat het een heuveltje was, niet dus!) Op het einde was ik de verkeerde kant opgegaan en moest ik helemaal weer omhoog fietsen!

image

De weerman was heel vaak fout. Dus ik had een lange broek en langen mouwen aan toen het warm was (ook tijdens het fietsen van die stijle heuvels!)

imageimage

heb lekker gegeten. Soms aardbeitjes of een lekere gebakken ei!

image image

magnum!!!! lekker tijdens het warme weer!

PENTAX DIGITAL CAMERA

naar huis fietsen

PENTAX DIGITAL CAMERA PENTAX DIGITAL CAMERA

tijdens het fietsen naar huis kom ik nu de pentalums of air tegen van cultura nova. Hier boven zie je ze opgeblazen worden.

PENTAX DIGITAL CAMERA

hier is mijn fiets met mijn tas op de snelbinders. Ik hou er niet zo van als ik hem om heb tijdens het fietsen het trekt me naar achteren.

IMG_3441

Aan het werken op de ov-chipkaart mapje . Heb er een gemaakt voor een vriendin.

Ik hoop dat jullie het een leuke post vonden van mijn leventje. Vertel in de reacties als jullie er meer van willen zien en vergeet niet te liken en te volgen voor meer.

kimparkje : P

Geef een reactie

