Back 2 school: ‘whats in my gym bag ?’

PENTAX DIGITAL CAMERA

   In de back to school serie moest natuurlijk ook een ‘whats in my gym bag’ komen

PENTAX DIGITAL CAMERA

Ik wou dus met jullie delen wat ik dus in mijn gym tas had. Ik heb deze week gym gehad op school dus ik weet wel wat ik nu nodig heb.

PENTAX DIGITAL CAMERA PENTAX DIGITAL CAMERA

het eerst wat je meschien opvalt in mijn rommelige gymtas zijn mijn gymschoenen. Ze zijn een beetje vies door het wandelen op de eerste dag van school maar ze zijn toch best schoon. Ik heb ze van de coache en ik vond de roze (meestal op de zolen) en grijs mooi bij elkaar passen. Ze zitten fijn en ik gebruik ze als binnen gym schoenen.

PENTAX DIGITAL CAMERA

In deze schoenen draag ik deze puma sport sokjes gekocht bij berden.

PENTAX DIGITAL CAMERA

ik heb nog een was handje en deo

PENTAX DIGITAL CAMERA PENTAX DIGITAL CAMERA

De was handej gebruik ik na het gymen door het nat te maken en mezelf er mee telaten verkoelen. Ik spuit nog wat deo op van rexona die verkrijgbaar is bij kruidvat en etos.

PENTAX DIGITAL CAMERA

Ik heb nog ook een apparte tas waar ook wat spullen in zitten.

PENTAX DIGITAL CAMERA PENTAX DIGITAL CAMERA

Ik heb in de tas mijn buiten sport schoenen van nike ook met roze er in en ik vind ze ook heel fijn zitten. Deze zijn ook verkrijgbaar bij sport winkels.

PENTAX DIGITAL CAMERA

ik heb ook extra sokken erbij ook van puma. Ik weet niet war ik deze vandaan heb maar ik denk dat ze ook bij de berden gekocht werden.

PENTAX DIGITAL CAMERA

ik heb ook nog een plastic zak bij me voor als mijn buiten schoenen nat/modderig en vies zijn.

PENTAX DIGITAL CAMERA

hier zie je mijn sport shirt met die ik van school heb gekregen.

PENTAX DIGITAL CAMERA

het is van slazenger. Hij zit fijn en los en is goed om in te sporten.

PENTAX DIGITAL CAMERA

Ik heb op school voor deze broek gekozen want er was een andere die dunner stof had maar deze vond ik fijner.

PENTAX DIGITAL CAMERA

Deze is donker blauwe en van domyos.

Dit was wat in mijn gym tas was en de tas heb ik in duitsland gekocht van de merk 4you. Ik vind het een fijne grote tas met een extra vak waar je je zwempak hoort te doen zo dat de rest niet nat wordt maar ik doe mijn natte was handje er in.

Ik hoop dat jullie het een leuk post vonden er zullen meer back to school posts komen vergeet niet me te volgen een reactie achter te laten en deze post te liken.

kimparkje : P

Geef een reactie

