IMG_3414vs

We hebben nu nu thuis oppeens twee cleansing tonics die van budget merken zijn en die wou ik vertellen welke je beter kan kopen.

IMG_3417vs

Ik zag het oppeens in de badkamer en probeerde het gewoon paar keer uit. Toen ik hem open deed en beteen de heerlijke geur rook wist ik dat ik hem moest gebruiken. HIj ruikt geweldig!!! De geur herinnerdt me aan iets maar ik weet niet precies wat. Ik geloof dat ik al eerder zoon geur heb gehad bij een hotel in de badspulletjes, heerlijk! Ik vind ook dat hij me ook gewoon goed schoonmaakt wat hij me beloofdt.

PENTAX DIGITAL CAMERA

ik hoop dat jullie het kunnen lezen maar dit zijn dus de ingredienten. Maar zelf lees ik die nooit omdat ik niet weet wat goed en wat niet goed voor je is. Maar als je dat weet is het meschien fijn om dat te zien.

het is een fles met 250 ml cleansing tonic. Ik vind de fles er heel leuk uit zien ook met de twee luchtbellen op de voorkant. Het flesje is gewoon doorzichtige plastic maar de tonic zelf heeft een licht roze kleur wat ik veel leuker vind dan de blauwe van de etos. De bruine-rode logo en streep past er goed bij. Het is een ronde fles wat ik mooi. Hij kost 2 euro wat ik heel goedkope vind.

IMG_3419

De mensen die mijn blog al een tijdje volgen komt deze product zeker bekend voor als dat niet zo is Lees er dan hier meer over. Deze kost wel wat minder dan 4 euro wat toch wel veel is vergeleken met die van de Hema die maar twee euro kost.

PENTAX DIGITAL CAMERA

 hier zijn nog de ingredienten.

Ik vind deze fijn en hij hoorde date helpen tegen puisjes. Ik kan niet zeggen dat hij dat heel erg goed doet maar hij is wel goed. De geur is niet geweldig. Niet vies of zo maar niet bezonder of heel erg lekker.

Conclusie:  ik vind ze alle bij goed werken en zou ze zo weer kopen maar toch vind ik die van de Hema de winner. Hij ruikt lekker en is goedkoper.

Ik hoop dat jullie het een leuke post vonden en vergeet niet te liken en me te volgen en tot de volgende post

kimparkje : P

Geef een reactie

