IMG_3356kim

in deze post hou ik het over de tasje dat ik nu naar school mee ga nemen. Er zitten hier gewoon paar dingentjes die je soms gewoon nodig hebt maar niet in je grote school tas kan doen.

IMG_3362

als je hier boven ziet zijn dit alle  spulletjes in mijn tasje. Ik wou gewoon een simpele tasje met basic dingen die je nodig hebt.

IMG_3364

Pepermuntjes. Dat vind ik zelf best belangrijk want het kan best zijn dat je een vieze smaak in je mond hebt of dat je vergeten je tanden te poetsen of gewoon omdat ze lekker zijn en om je adem te verbeteren. Deze zijn van sportlife en zijn zo lekker ze proefen als kauwgom en verbeteren je adem voor heel lang. Ik had ze voor 1 euro bij de kruidvat.

IMG_3368

Ik doe er ook deze creamy oogschaduw palettje van de hema erbij omdat ik deze vaak gebruik en het zo simpel is om aan te brengen zonder spiegel. Ik weet niet precies hoeveel deze kost maar ik denk rond de 3 euro.

IMG_3370

Deze mascara is van NYC en heet sky rise die doe ik er ook bij. Weet niet zeker als ik het er in hou als ik geen spiegeltje vind omdat je ik echt niet mascara zonder spiegeltje kan aan brengen en ik ga het niet in de toileten doen. Deze mascara is te koop bij de kruidvat voor 3 euro.

IMG_3379

En natuurlijk kon ik niet zonder een lippenbalsem en ik koos voor school de coca cola vanille van lipsmacker. De prijs verschildt per plek maar het is rond de 2-3 euro of nog goedkoper.

IMG_3380

Dan heb ik nog heel veel muntjes die 5 euro samen maken voor de automaten op school of school spullen.

Dat was dus wat in mijn tasje zat. De tasje heb ik zelf gemaakt door het strijken van oude plastic tassen samen. Het is heel simpel om te maken en ook heel leuk er komt meschien nog een post van, maar ik had het dus gefilmd maat het lukte niet om een filmpje van te maken. Maar ik doe het wel nog een keer maar met foto’s. Ik heb nog zoon tasje waar ik mijn rekenmachine, passer, en geodriehoek in hou is heel erg handig.

groetjes kimparkje : P

soms heb ik er nog twix in en een mini deo.

Geef een reactie

