Action shopblog!!!

IMG_3331

zelfs mijn nagellak past er bij!!!

Ik heb voor het eerst iets bij de action gekocht!!! het was per toeval dat ik er kwam omdat ik een diy was aan het filmen (weet nog steeds niet hoe ik een youtube account maak) en ik miste tape maar het was zoon tape waar je nergens krijgt en toen wist ik dat de action het wel zou hebben en ik wou nog iets anders dat ik op een blog zag.

IMG_3333

ik heb niet zo veel gekocht maar ook niet echt heel weinig. De dingen dat ik heb gekocht waren eigenlijk gewoon dingen die ik al een tijdje voor zocht en hier waren ze heelgoedkope en ook alleen hier makelijk verkrijgbaar.

IMG_3335

Ik heb design-tape gekocht. Een roze en een gele er waren ook met patroontjes maar daar waren alleen dieren prints van maar die vond ik niet leuk. Maar als je op internet gaat kan je heel veel d.i.ys (prtemenee’s, strikjes, etc). Ik heb deze ook per ongeluk gevonden en heb ze beteen gekocht want ik was ze van plan bij de hema te kopen maar daar kosten ze 3-4 euro en waren bij de school spullen tapjes. per stuk kost het 99 cent!

IMG_3345

Dit is dus wat ik op een  blog heb gezien. Het is een glitterstenen applikator! Nu denk je meschien wat is dat nou? Maar het is precies wat het zegt een glitterstenen aplicator. Toch cool! Hij is niet het goedkopste van wat je in action kan kopen maar dat laat alleen zien dat het geen troep dat beteen kapot gaat na een keer gebruiken. Het kost 7.95 euro.

IMG_3336

Dit waren de studs dat er bij hoorde en die ik heel erg leuk vind omdat ik al een tijdje op zoek ben naar studs en ik heb ze eindelijk gevonden!!! Ik had ze gezien bij de hema maar daar waren ze in steretjes maar die vond ik niet leuk en waren veel duurder. Deze doosjes zijn heel verschilend kwa maat en je kan ook glittertjes krijgen ze kosten 1.99 euro.

IMG_3343

en natuurlijk had ik de hele grote doorzichtige tape die ik nodig had. Deze kostte 69 cent.

Ik was verbaasd dat de action zo veel knutsel spullen had. En ook nog die niet zo makelijk te krijgen zijn. Ik heb waar ik woon geen knutsel winkel dus dat is fijn om te zien.

kimparkje : P hoop dat jullie het een leuke shopblog vinden en kom snel weer op mijn blog!

samen kostte alles : 12.61 euro

Een gedachte over “Action shopblog!!!

  1. Pingback: D.I.Y kaartjes map met duct tape!!! | like love life

Geef een reactie

