Review: hema kwasten

bfffff

Deze budget make-up kwasten van de hema ga ik vandaag posten. Het zijn 5 kwasten voor maar 5 euro.  zelf vind ik het roze en zwart heel schattig. Toen ik het kocht kreeg ik het in een roze doorzichtege tasje

IMG_3310

dit is het kwasje voor de oogschaduw. Ik vind het zelf heel fijn en vind ddat hij veel product neemt. Maar tip toen ik hem een keer in mijn hand hand ging die uitalkaar maar hij is we lmakelijk in elkaar te brengen.

IMG_3313

hier zie je dan nog de sponge kwast die ik gebruik als blending kwast wat ook heel handig is en deze is wel heel sterk.

IMG_3314

dit is een eyelinerkwast. Deze is ook stevig en kan je makelijk gebruiken.

IMG_3309

hier zie je de poeder kwast die ik niet heb gebruikt omdat ik niks van poeder heb

IMG_3312

dit is een wengbrauw borstel die het prima doet maar ook niet zo stevig is.

ik raad deze producten aan maar als je echt van kwaliteit houd moet je toch ergens anders zoek.

dit was de riew

kimparkje 😛

Geef een reactie

