lipsmacker collectie

IMG_3292b

ik ga vandaag mijn lipsmacker collectie laten zien:

since mijn nicht me heeft verteld dat je lippenbalsems en lipgloss kon krijgen in drank smaken van cola fanta en sprite was ik verkocht om lipsmackers te kopen. Ze zijn verkrijgbaar bij ici paris xl.

IMG_3299c

dit is de eerste die ik in mijn collectie had. Hij is de smaakt coca cola cherry. Die ik heb is de goedkope want er wwaren andere die mooier waren maar die waren duurder maar ik vind deze ook schattig. Mijne is al helemaal op ik vond hem zo lekker. Hij ruikt echt naar coca cola cherry die je kan drinken maar zelf vind ik hem vies om te drinken dus dat is een beetje vreemd.

IMG_3294a

dit is de tweed3e die ik kreeg met een andere die ik weg heb gegooid omdat die de walgelijk vies smaakte. Het hoorde aardbei te zijn maar het was heel vies en te zout en had glitters. Maar deze is vanilla sugar pink smaak ik vind hem lekker maar niet als zoet als de coca cola cherry wat ik heel jammer, maar ik hou van het hele zoete als jij dat niet hebt neem dan deze lippen balsem.

IMG_3296f

Dit is coca cola ook heel lekker en die raad ik ook aan. De verpakking is echt als een cola blikje. Deze is heel lekker daarom vond ik het zo jammer dat het per ongeluk in mijn broek was terwijl hij in de wasmachine ging en alles eruit ging!

IMG_3305

Dit is de vanille lipsmaker van de coca cola editie ook heel lekker deze gebruik ik nu en vind ik heel fijn.

ze zijn allemaal heel fijn en lekker en ze zijn met een goed prijsje beschikbaar maar omdat het zo goed verkocht was de prijs verhoogd dus het verschildt meschien per winkel. maar het was rond de 1 of 2 euro. mijn favoriet is toch de coca cola cherry.

Geef een reactie

