whats in my school bag?

IMG_3214r

omdat school snel weer begint wou ik voor jullie ‘wats in my school bag’ doen!

AGENDA

IMG_3219

Ik heb natuurlijk een agenda in mijn school tas want dat is heel belangrijk. Ik kocht mijne bij de V&D maar je kan hem zeker ook bij de bijenkorf en andere winkels vinden. Ik zocht zelf eentje die niet saai was van binnen net als de meeste agendas. Deze agenda is van binnen zo leuk elke week ziet er anders uit!!! En er zijn allemaal leuke dingen om te lezen en in te vullen.

PicMonkey Collagev

dit zijn paar van de weeken designs maar er zijn veel en veel meer!!!

ETUI

IMG_3230

Een etui is ook heel belangrijk hou moet je ander je schrijfgerij bewaren?! Ik heb deze van de bijenkorf met snoren er op! Hij is van de merk paperchase. Hij ziet er heel klein in maar er past zo veel in!

IMG_3233

nu komt de schrijf gerij:

IMG_3235

ik heb deze mecanical pencils ook van paperchase. Dit komt omdat ik niet van normale potloden hou omdat als ik ze slijp is valt de vulling steeds er steeds af met dit kan dat niet gebeuren!

IMG_3237

fineliners ook van paperchase!

IMG_3238

katten highlighters! zo schattig!!! ook van paperchase

IMG_3239

hema balpennen

IMG_3242

vulpennen  en een wisser

IMG_3243

vullingen voor potloden en pennen

IMG_3244

pritt en USB sticks

SHRIFTEN

IMG_3246

Hier binnen zie je de ring schriften die ik ga gebruiken voor studieschemas. gekocht bij de V&D

IMG_3251

Hier zijn mijn rekenschriften en lijn schriften. Deze heb ik van de Hema.

ORGANISATIE SPULLEN

IMG_3248

ik heb een klapper van de hema met scheiders en ik heb ook plastic mappen en lijn papier.

IMG_3249

mijn roze folder ook van hema

IMG_3250

in die folder heb ik snelhechters van hema

IN HET GEHEIMEN VAKJE

IMG_3253

In het geheimen vakje heb ik mijn rekenmachine gummen en een correcter allemaal van de hema

ANDER SPULLEN

IMG_3267

ik heb nog mijn fles, ipod, en eten en sleutels.

ECHTE LEER SPULLEN

IMG_3207

Natuurlijk heb ik ook mijn boeken en werkboeken en huiswerk enzo. En mijn Ipad.

MIJN TAS

mijn tas is van oilily die ik heb besteld bij de V&D maar is niet meer verkrijgbaar.

De tas is best groot en heeft veel vakken:

IMG_3256

hier zie je de midden en grootste vak. waar je ook een laptop in kan doen.

 IMG_3260

dit is de geheimen vak waar eigenelijk in past.

IMG_3262

dit is de voor vak

IMG_3265

en achter vak waar ik meschien de ipad doe.

Ik hoop dat jullie het een leuke post vonden! En snel weer op mijn blog kijken!

kimparkje : P

Geef een reactie

