Preview voor een post dat er aan komt!!!

jullie hebben zeker al gemerkt dat ik wat minder Posts heb dan normaal maar dat kwam omdat iloop mijn iPad moest wachten die ik nu heb!!!!!! Yay! Het was een beetje moeilijk met het bezorgen omdat de bezorgers niet helemaal snapten hoe het moest. Maar nu heb ik hem en zit er nu deze post mee te typen! Ik ga deze iPad gebruiken voor school en natuurlijk ok een beetje mee spelen. Weten jullie nog wat leuk dingen scoor op de iPad vertel het me dan. Ik ga voor jullie ook nog een ‘ wats op mijn iPad doen’  dus daar  kunnen jullie je nog verheugen! Ik moet er alleer nog een beetje op oefenen en wat meer dingen op doen maar daarna kan het!!!!

Geef een reactie

