IMG_3133A

Deaze revie whou ik over paar van de oil & care producten die ik heb. Deze producten maken veel mensen blij omdat er marokkaanse arganolie in zit wat vaak moeilijk te verkrijgbaar is en ook vaak duur. Maar iedereen weet is andrelon niet duur is daar was ik heel blij mee. Maar werken deze producten dan ook goed lees verder om het te wetten te komen:

IMG_3135b

dit is de serum. Hij ruikt heerlijk! Naar perziken vind ik. Op de verpakking staat dat het een intensieve serum-oil is voor droog en kroeshaar. Natuurlijk zit er in deze product ook marokkaanse arganolie maar de rest van de producten weet ik niet omdat ik de verpakking weg heb gegooid toen ik heb had. Hij is bij mij nu voor de helf leeg. Ik vind hem heel fijn en geef: ***** sterren en raad hem echt aan!

IMG_3134

Deze is de intensieve anti-klit spray voor pluizig en droog haar ook met marokkaanse arganolie. Hij hoordt het haar handelbaar te maken en niet droog uitziend en alle klitten er uithalen. Niks gebeurde er in ik vond hem heer erg raar textuur hebben wanneer hij op mij haar is. En dat is niet fijn als je hem kamt. Deze product krijgt: ** sterren ik vind hem niet fijn en gebruik hem ook daarom niet. Maar op deze product staat ook geen kroeshaar maar voor pluizig en droog haar. (ik heb eerder een klitten spray van een andere merk gehad maar die was wel fijn)

IMG_3136

Deze is wel voor kroeshaar en droog haar en ik vind hem geweldig. Dit is ook mijn tweede! Het is een soort stay in conditioner met sheaboter en olijf olie, allebei twee geweldige producten voor je haar. Ik vind dat mijn haar veel zachter is met dit hij kamt makkelijker wordt niet pluizig, glanst meer, en kruldt mooier. Ik raad hem iedereen aan want er bestaan andere pompjes voor vershillende soorten haar (gespleten punten, krullend haar, glans,…)

Hij krijgt: *****

ik hoop dat jullie het een fijne review vonden en er iets aan hadden

kimparkje : P

Geef een reactie

