IMG_3112A

deze arbandejs heeft mijn nicht ook. Maar toen ik in de hema was en naar de armandjes keek dacht ik beteen zehad deze in het terquis dus ik neem deze in het roze anders hebben we de zelfde. Kom ik thuis zegt mijn zus dat ze juist deze in het roos heeft! Doe ik de moeite om dezelfde te kopen doe ik de omgekeerde!

IMG_3115

Ik vind de verpakking heel leuk het is heel simpel maar het geeft een soort sfeer dat het uniek is, en wie wilt nou niet uniek zijn! normaal is het gewoon plastic en een andere font, nniks specials.

IMG_3118

Deze armandjes zijn verstelbaar. Wat heel erg fijn voor mij is daarom kocht ik ze ook. Ik vind zelf dat er nog niet zo veel van die verkrijgbaar zijn. Want iets met elastiek is niks voor mij want ik heb daar een te kleine pols voor.

IMG_3121

De armbandjes vind ik zelf heel mooi. En jullie weten ik hoe van studs en meestal in het goud. Ik vind dat de goud goed met mijn huid gaat beter dan zilver. Ik vind de product mooi fijn en de prijs klopt hij krijgt :***** sterren. Hij koste 4.95 euro een normale prijs.

groetjes kimparkje : P

Geef een reactie

