Review: Dylon dye

IMG_3030

Ik heb dylons gekocht en gebruikt en wou een review er over maken:

Ik ken nergens waar je dye kan kopen in nederland dus het is fijn dat je ze gewoon bij de kruidvat kan kopen. Toen ik dat ontdekte moest ik er beteen kopen.

IMG_3033Ik hed de kleur flamingo roze. Er zit 50 g in het pakje waar je een stof van 250 gr mee kan verfen. Het is een poeder dye dat je moet mengen met water en zout. Ik heb filmpjes gezien op youtube van deze verf/dye waar het heel goed lukte maar ook waar het mislukte. Maar die mensen gebruikte geen zout daan werkt het niet. Op de site staat dat het 4,57 of 8,43 euro kan kosten. IK had geloof ik 8.43 euro.

IMG_3031

Dit is de dylon zout. Special voor het verfen van stof. Er zit 500 gram in en je hoeft echt maar super weinig en het kost geloof ik maar 1.50 euro en dat is niks voor hoeveel je gebruikt.

ik heb ze gebruikt om wat stof te verfen en hij werkt heel goed. Hij is ieder budget of ietsje aan de duure kant. Ik had verwacht dat het moeilijk zou zijn en dat de kleur niet goed zo donker zou zijn, maar het werkt goed.

Deze product: *****  ik raad hem aan

kimparkje : P

Een gedachte over “Review: Dylon dye

  1. Pingback: d.i.y ombre shirt!!! | like love life

Geef een reactie

