mijn mooie kleurtjes

IMG_2994

weetje iedereen heeft wel mooie kleurtjes nagellak maar soms zijn er gewoon paar lakjes die zo mooi op je staan kan zij door dat passen bij je huids kleur maar soms gewoon omdat hij past bij wie je bent!

als je hebt gezien op de titel foto zijn dat mijn top drie. Ik vind zelf dat ze gewoon goed bij mijn huids kleur passen en gewoon bij mijn passen :)!!!

IMG_3020

dit is de nyc nagellak hij heet spring street en is een donkere oranje. Dit is de eerst nagellak die ik vaak droog en ik kreeg er veel complimentjes over en dat had er zeker mee te maken. deze is verkrijgbaar de kruidvat voor maar 3 euro. Ik vind hem heel fijn en vind dat hij snel droogt en goed dekt!

IMG_3016

En natuurlijk moest er een roze kleurtje bij komen. Deze is kleur nummer 801 en id een roos paarsig mengsel. Hij dekt heel fijn en ik doe er maar een coat want dat vind ik al prima en hij is long lasting dus dan houd hij het wel best lang vol. Deze is natuurlijk verkrijgbaar bij de hema maar hoeveel weet ik niet omdat ik hem heb gekregen.

IMG_3012

Jullie zagen dit natuurlijk allang aan komen, ik moest wel mijn quick en go erbij doen hij is GEWELDIG!!! De kleur heet fast green nummer 13. Er is niks negatief over deze nagellak alles is goed. Hij kost 1,95 euro bij de hema.

Dit waren dus de kleuren nagellak die ik vaak draag en ook vaak complimentjes over krijg en ook het eerst pak om mijn nagels mee te laken omdat ze zo fijn zijn!!! ik raad ze allemaal aan om te kopen.

hebben jullie ook kleurtjes die jullie bij jezelf vind passen door je persoonlijkheid of iets anders? vertel het dan bij de comments

kimparkje 😛

Geef een reactie

