Review: born lippy van de body shop

IMG_2693

Hier boven zie je de born lippys van de body shop van mijn zus voor haar verjaardag! ik ga ze reviewen!!!

IMG_2728

born lippys zijn een potje van 12M vol met een soort lipgloss maar wel moisterizend! Ze komen in 5 verschillende smaken, hier komen ze:

IMG_2712IMG_2716

deze heet strawberry en ruikt naar aardbeien snoepjes, heel zoet en heeft een rode kleur maar geeft en rood roze glans.

IMG_2706IMG_2717

deze heet rasberry en ruikt naar frambozen snoepje deze is lichter dan strawberry.

IMG_2705IMG_2720

Deze heet satsuna shimmer en ruikt naar fanta en heeft shimmer er in heeft een oranje glans en is een van mijn favorite!

IMG_2703IMG_2724

deze heet watermelon en ruikt naar kauwogom. deze heb ik zelf en vind ik het lekkerst hij is minder zoet dan de rast. hij is een de lichste rooz die je tegen komt.

IMG_2709IMG_2725

Deze heet passionberry en ruikt vies! geen flauw idee hoe ik het moet om schrijven maar is niet lekker daarom wou mijn zus hem naar mij geven maar ik wou hem ook niet. deze geeft een paarse glansje.

ik geef de born lippys: **** sterren door de passionberry krijgt het een hele ster minder, maar de rest raad ik aan. Per stuk kosten ze 5 euro.

greats kimparkje laat een comment achter als je vaker reviews wil of als je het leuk vond. vergeet niet te liken en te volgen voor meer posts.

kimparkje:P

Geef een reactie

