edited 2771

Ik laat jullie vandaag graag mijn oorbellen collenctie zien 🙂

Ik ga jullie de six oorbellen setjes laten zien:

niew

Dit is een setje die ik heb gekregen van een vriendin. Ik vind hem heel mooi meestal de kleine pareltjes en de oorbelletjes daarnaast met diamantjes.

niew2

hier is een setje die ik wel zelf heb gekocht en is heel erg zomers ze bestaan uit leuk zachte kleurtjes. het zijn ijsjes, poedels, en snortjes! toch schattig!!!

niew3
Deze heb ik van een winter collectie. De pinguins is soort van mijn kenmerk!

als jullie meschien nu zien hou ik niet zo fan van hangende oorbelen maar van deze soort. De setjes kosten zoon 4 tot 3 euro per stuk en ik geef de product: ***** sterren want hij is heel leuk en niet duur.

hoop dat jullie deze korte post leuk vonden

kimparkje 😛

vertel in comments als je ook zoon fan van six bent!!!

Geef een reactie

