Review: hema striping & quick en go nagellak!!!!

IMG_2687

Hier zijn de producten:

IMG_2664

De striping nagellak hoort bij de collectie die heet ‘back to school’ ik heb de zwarte gekozen om dat je die vaak in nail art nodig hebt en de andere kleuren vond ik wat minder er was nog geloof ik wit, terqouis, rood, en iets anders. deze product kost 1,95 en heeft 5ml nagellak. De borstel is ietsje dikker dan ik had verwacht want mijn zus heeft er eentje van etos in het roze maar die is toch wat dunner, maar ik heb met hem gellakt en hij is echt precies goed. . Deze product krijgt: *****sterren hij doet alles wat ik wil, en hij dekt goed!

IMG_2666

Als jullie meschien all weten had ik al een hema guick en go nagellak maar ik vond die zo fijn dat ik er nog een wou. Ze dekken heel goed en drogen zo snel en dat voor maar 1,95!!! Deze kleur heet rush blue, ik vind hem heel mooi niet te licht en niet te donker precies wat ik wil. Het schattige flesje is gevuld met 7ml nagellak. deze product krijgt: ***** sterren ik ben echt een fan van quick en go nagellak ze zijn super raad ze echt aan.

nu voor de nail art:

de look dat je meshien zag heb je meschien eerder gezien maar in het wit met zwart. Ik noem het stripe hype omdat strepen zo in zijn je ziet het op broeken, tassen, en op nagels!

IMG_2675

1. lak eerst je nagels met een base cout en daarna je basis kleur dat is bij mij blauw

IMG_2689

2. maak nu met de striper een street vertical en nu ben je klaar zo simpel!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden laat dan een comment achter en vergeet me niet te volgen

kimparkje 😛

Geef een reactie

