maak wat candy bark deze zomer!!!

IMG_2601

op mijn eerste post ooit had ik een foto van  candy bark dus ik vond het tijd dat ik liet zien hou je dat maakt!

wat je in prenciepen nodig hebt is chocolade en wat lekkers op er in te doen.

mijn recept:

  1. witte chocolade
  2. puur chocoladen (moest van mijn vader vindt hij lekker)
  3. pakje oreo’s
  4. m&m’s (laatst keer had ik met noot, is ook lekker)
  5. sprinkels
  6. gele smelt snoep
  7. bakplaat (ik gebruik deksels)
  8. bakpapier

dit is heel simpel om te maken je smelt de chocolade au bain marie

IMG_2609 IMG_2611

(dat doe je door een pan in een pan met heet water te doen en de chocolade steeds te roeren tot het smelt)

IMG_2603 IMG_2604

doe de chocolade op de bakplaat en smeer het uit

IMG_2605 IMG_2606

doe nu de snoep en koek er in en druk het goed in de chocolade

IMG_2738

hup in de vriezer en dit is het eind resultaat heerlijke chocolade!!!

hoop dat jullie ook veel pret hebben met het maken van ze kimparkje 😛

Een gedachte over “maak wat candy bark deze zomer!!!

  1. Pingback: like love life

Geef een reactie

